With a packet full of small-town India’s tangy flavours, Prataap Snacks is taking on multinationals — Quartz

Prataap Snacks has come a long way from the narrow bylanes of Indore. What began as a small-town venture has now evolved into India’s fifth-largest salty snack maker in terms of market share, according to data from Euromonitor. Some of its most popular products come under its Yellow Diamond brand: potato chips, the Motu Patlu…

via With a packet full of small-town India’s tangy flavours, Prataap Snacks is taking on multinationals — Quartz

Publicités

Une réflexion sur “With a packet full of small-town India’s tangy flavours, Prataap Snacks is taking on multinationals — Quartz

Laisser un commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s